chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Call Control Integration for Amazon Connect

Denne gratis programvaren fra Jabra er designet for å utvide verdien av Amazon Connect™ -løsningen din, og hjelper deg med å forbedre produktiviteten til kundeserviceagenter.

Installering av programvaren lar agenter kontrollere aktive samtaler direkte fra hodesettkontrollene (eller dens kontrollenhet).

  • Øk agentproduktiviteten og forbedre gjennomsnittlig samtalebehandlingstid (AHT)
  • Integreres og fungerer sømløst i Amazon Connect-forekomsten
  • Enkel og gratis å distribuere uten nødvendig koding

Samtalekontrollintegrasjonen* gir intuitiv samtalebehandling på ethvert profesjonelt hodesett fra Jabra, inkludert følgende:

  • Svar, avvis eller avslutt samtale
  • Kontroller volum opp/ned og demp under en samtale
  • Sett nåværende samtale på vent og besvar innkommende anrop
*Tilgjengelige samtalekontroller avhenger av funksjonene til den valgte Jabra-hodesettmodellen.

Det er enkelt å sette opp samtalekontroll:

  • Last ned integrasjonssettet og dokumentasjonen
  • Følg instruksjonene avhengig av oppsettet
  • Legg Jabra Call Control Integration til din Amazon CCP-forekomst

Enkelt for IT-administratorer

Fullstendig kompatibel med Amazon Connect Cloud Contact Center-plattformen og enkel å distribuere uten behov for koding.

Enkelt for kontaktsenteragenter

Administrer samtaler sømløst med one-touch samtalekontroll direkte fra hodesettkontrollene eller dens kontrollenhet, for produktivitetsgevinster og en bedre kundeopplevelse.

Optimaliser gjennomsnittlig håndteringstid (AHT) ved raskt å navigere gjennom samtaler, arbeidsflyter og kundeserviceapplikasjoner samtidig.

Håndter flere samtaler og bytt mellom kunden og veileder (aktiv samtale / samtale på vent) når det er behov for assistanse.

Integration support

Find integration support